when a man loves a woman

"When a man loves a woman"
måste ha varit den allra värsta filmen jag någonsin sett. Fjantigt nog har jag i princip suttit och gråtit mig igenom filmen, och klumpen i magen finns fortfarande där. Sån där film man inte borde se precis innan man ska gå och lägga sig. Troligen en film som jag definitivt självmant inte väljer att se om någon gång, absolut inte för att den inte var bra, utan för att den var hemsk. Men har ni inte sett den så rekommenderar jag den. Tänk vad stark föräldrars påverkan är på barnen. I filmen får ni även höra de fantastiska låtarna;

when a man loves a woman (inte världens bästa kvalitet på ljud och video)


everybody hurts (denna låt kopplar jag direkt till alkoholrelaterade olyckor i
trafiken, för hur många gånger har viinte hört denna i en sådan video?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: