alldeles perfekt

Nyligen hemkommen ifrån min älskade. Tog fram kameran från gårdagen på väg hem och tog ännu lite vackra höst- bilder. Solen lyser och himlen är alldeles blå. Dessutom är det faktiskt inte så där överdrivet kallt idag. Vilket verkligen var skönt. Trots det tackade jag nej till promenad med mamma. Jag har mycket att göra idag. Mycket jobbigt plugg att ta tag i. Känns inte allt för roligt. Har fortfarande inte riktigt kommit in i att plugga än, trots att vi gått i skolan HUR många veckor som helst. Men vi ligger under gränsen för fem prov. Mer än så kan vi inte haft.
Så tredje året fungerar alldeles perfekt.

Bilder från igår kommer snart. När jag varit lite duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: