"det vackraste som finns i vår värld"


Nu på senare tid har jag hört så mycket sjuka och dåliga saker som händer folk. Människor som dör och människor som ligger på sjukhus. Människor som lider och människor som kämpar. Livet är inte rättvist, det är det inte. Och det är så sjukt vad som kan hända i vår värld.

Jag börjar beundra det jag har mer och mer för varje dag som går i mitt liv. Jag tar vara på alla nära och kära som ligger mig varmt om hjärtat. Det finns så många fantastiska personer som gör mitt liv. Och det är jag glad för.
Glöm ej att ta vara på, och tala om för människor att du tycker om dom. Gör det ofta och mycket. Glädje och kärlek är det vackraste som finns i vår värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: