stockholm, riksdagen

Tillbringade hela gårdagen i Stockholm med den tillfrisknade Marina och moderaterna från Linköping. Gamla som unga. Från tidig morgon till sen kväll åkte vi sköna bussturer, besökte riksbanken, riksdagen, åt, åt, åt och gick en sväng på den stora staden. Såg Magnus Carlsson and his lovely.
Jag kan inte påstå att jag är världens seriösaste moderat. Men vem vet. Kanske kommer jag att bli? Följde mest med för att lära mig lite om politik, få en inblick i hur det verkligen är. Det har tidigare inte varit min starka sida. Men jag vill faktiskt lära mig. Så jag tog steget. Hur ska man lära sig om man inte själv utforskar?
synd att min kamera dog lagom i Stockholm så att jag inte hann ta alla mina bilder jag ville,
men lite räckte det ju till i alla fall.

Väl framme i Stockholm efter skön busstur och fika så befann vi oss i riksbanken
där vi fick lyssna på ett föredrag av en man.













nej nu vill tydligen inte min dator ladda upp fler bilder så det får vara,
t å l a m o d är det sista jag har idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: