lille snuss

Dagen har i kort bestått av:
- Tidig träff med Marina på skolan redan vid 9 för att säga hejdå (det är tidigt för att inte ha någon "skoltid" att passa)
- Jobb med UF
- Världens godaste lunch på ming
- Kick off på konsert och kongress


min lille älskling har klippt sig, (eller kanske mer ser snaggat ut?) så otroligt liten han blev nu igen.
Dessutom luktar han som när han var bebbe.
Världens sötaste i vilket fall.

För övrigt så har jag lärt mig ännu mer idag. Bland annat hur man gör skärmavbild på Mac datorer.
Det känns skönt.
Det var något jag sökt efter.
Något som jag saknat.
Dessutom är det bättre än på PC då man själv måste gå in i ett dokument och spara bilden. Här sparas den automatiskt på skrivbordet, vilket är fantastiskt bra. Åh vad jag älskar Mac.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: