tiden går för snabbt

PA rullar på, liksom dagarna. Och just nu går det faktiskt RIKTIGT bra för oss. Sedan veckan började har allt bara flytit på. Vill ej gå ut med för mycket information, för då blir det troligtvis inte alls lika kul när det ges ut. Det jag säger är att det är en GRYM gratis tidning, som innehåller EN intervju med en kändis för varje nummer. Vi har slutfört vår FÖRSTA intervju, och fler är på gång. Spännande.

Förövrigt gör jag inte alls mycket om dagarna faktiskt. Mitt huvud är helt slut varje dag jag kommer hem. Efter allt tänkande och allt jobb. Det är helt ärligt ansträngande. Jag som skulle köra hårt med träning i veckan, har inte ens tränat? Därför ska jag VERKLIGEN se till att göra det imorgon. Funderar även på fotodag med Emma imorgon.
Så kanske lite mindre jobb imorgon, och mer fritid?

Imorgon upp och hoppas tidigt för jobb 07.00 (på kommunen, inte PA) och klockan 12.00 väntar
UF möte med vår handledare. Så för mig blir det troligtvis en lugn kväll. Kanske kommer min kära hit.

Borde även ta fram symaskinen och fixa till Marinas byxor tills hon kommer hem.
Då blir hon glad. Det vet jag.

Ha en MYSIG kväll!




Kommentarer
Postat av: emmplutt

Heej snuttan! Såg i tidningen att det ska bli fint väder imorrn, så hoppas vi kan ha vår fotodag då ?! :D <3

2009-10-08 @ 16:14:16
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: