fredag 2/10

Tillbringade en del av kvällen tillsammans med Marina, Karolina och David. Såg bland annat idol.
Senare tog jag bussen hem till Amanda för att vara med och fira vår Lina, som det aldrig blev något av förra helgen.
Det var skönt att äntligen få träffa mina tjejer igen efter lång tid.
Jag och Julia bestämde oss sent att det var alldeles för kallt och läskigt att GÅ hem, så vi somnade som tre klumpar i soffan. Och där blev vi kvar hela natten. Amanda soffa är den skönaste som finns.
Nu är jag hemma och känner, liksom igår min onda mage göra uppror. Vet absolut inte varför jag har ont i magen. Men det kommer som "hugg" helt plötsligt. Inte roligt alls. Men det ska nog gå över. Jag som väldigt sällan drabbas av att ha just ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: