"jag har svinis alltså"

"jag har svinis alltså"
det meddelandet från min älskade vän gav mig både en klump i magen och ett gott skratt.
Otroligt synd om henne som ligger där och knappt orkar röra sig, samtidigt som det känns så
komiskt efter all överdriven media under sommaren.
Och av någon konstig anledning känner jag mig inte ens rädd för att bli smittad av henne.
Hoppas mest på att hon blir frisk tills torsdag, då vi gör en Stockholmsresa hon och jag.




Helgen har för övrigt varit bra. Ägnat mycket tid med mina saknade tjejer och min V. Har även tränat en del och känner verkligen att det tar emot i både armar och ben idag. Är inte smidig för fem öre, med andra ord. Men ska aldrig sluta gå på hennes pass, hon är nog den härligaste personen jag träffat. Riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: