ingen vanligt "ångest-söndag"

Idag är det ingen vanlig ångest söndag inte. För på schemat den kommande veckan står det "projektvecka".
Vilket såklart innebär att vi inte kommer ha några vanliga lektioner, utan bara jobba med vårt egna företag.
Proffsiga Meny magazine.
Veckan och dagen kommer nog ändå innehålla lite tomhet, för några av mina kära vänner åker iväg och lämnar mig hemma. Bland annat så åker Lina till Slovenien idag, som jag tidigare nämnde. Och DESSUTOM åker Marina till England för att göra sitt projektarbete. Blev en tung sten som föll ner i hjärtat där. Men det ska gå bra. Önskar i alla fall er en fantastisk vecka.
Nu ska jag snart åka ner till stan för att kolla på Julias dans och Victors match. Pressure (var de så?) ska dansa i pausen! Det blir intressant. Stannar sen kvar för att spendera resten av kvällen i stan hos my lovely.

Ha en fantastisk dag, och njut denna söndag kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER BLOGG! .. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

2009-10-04 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: