nomineringsstämma

Hela min lördag har ägnats åt nomineringsstämma med moderaterna i Konsert och kongress. När klockan ringde imorse 07.30 var min första tanke "vad tusan har vi nu gett oss in på nu Marina". Men efter en varm dusch var jag redan inne på andra tankar. Detta skulle ju bli intressant, och kanske skulle jag utvecklas och bli snäppet inteligentare? Jamen visst!Man måste utforska för att lära sig.


..och visst! Nomineringstämman idag var ROLIG. Det var intressant och mycket lärorikt. Det var kul att grilla de dominerade med frågor. Jag blev klokare. Jag fick egna intryck av folk istället för att slippa tro på allt som står i tidningarna. Jag fick egna uppfattningar och egna värderingar. Det känns bra. Det känns som ett snäpp närmare.

Efter sex timmar var vi ganska trötta. Vi åkte hem till Marina, hon som körde (wie), tog det lugnt, åt, kollade bilar och bara snackade. Riktigt skönt. Väl hemma nu har jag myst med min vovvis. Helt tomt en dag utan honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: