rock

Klockan är 23.06 en lördag kväll. Jag är helt slut efter dagen. Den tidiga morgonen. Och veckan. Jag är glad att det är lov, och kan ägna mig åt sena nätter andra nätter än denna?

Jag funderar på att lägga mig i sägen och se reprisen från Idol's rock tema.
När jag ser idol, måste jag vara väldigt insatt och verkligen lyssna.
Ska alltid ha min egna åsikt. Men igår hade jag inte riktigt tid, det gick inte ihop sig på samma sätt när jag färgade Marina's mammas och hennes hår under tiden. Marinas hår skulle bli rött. Alltså inte rött rött. Utan mörkt med röd nyans. Men det blev mörkt med lila nyans istället. Det tyckte vi var kul. För hon i affären kunde tydligen NADA.





Kommentarer
Postat av: emma

haha håret blev lila alltså? stackars marina! Och ja , jag började blogga igen utan att säga till dig, sa det inte till nån :P

2009-10-24 @ 23:55:30
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: