torsdag 30/10

Åt helvete med gårdagen. Den existerar inte längre i min värld. Mådde väldigt dåliga av sprutan, precis som den största delen av familjen. Blev en sjukstuga här hemma när jag väl vågade ta mig hem. Herregud vilken dag.
Men så, det var den. Den är raderad.
I morse när jag vaknade åkte jag till min Victor och myste. Åt lunch och bara njöt av att ha lov och vara ledig. Inga tider att passa. Inga måsten. Att bara få och kunna vara. Det är fantastiskt. Något mer som är fantastiskt är ju min älskling.
Har även hunnit med en impulssväng till Ikano med min bästa mamma. Jag har nog tillbringat över 7 timmar på stan denna vecka utan att hitta något jag skulle kunna tänka mig att ha. Både när det gäller fredag och lördag. Herregud. Vilka i- landsproblem alltså. Fel på mig eller fel på Linköpings utbud?
Nåväl, efter vår runda tog jag mig lite tid med Marina och Karolina. För snack och bara umgås.
Ni är allt bra ni. Det gillas.

Kommentarer
Postat av: Karolina

du är bra!!

2009-10-31 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: