trött, sliten och hängig

Dagen igår kan ha varit den västa på länge. Ännu en gång har jag fått en såndär "huvudvärks attack" som angriper mig. Kom hem från prov (då huvudvärken kom) klockan 5. La mig i sängen i nån timma. Åt. Kunde knappt stå utan att allt snurrade och därmed kunde jag också glömma plugget. La mig ner igen. Kolsvart, tyst rum. Det gjorde ont, det ända jag ville var att spy. Men samtidigt inte eftersom att det är min största fobi. Tårarna sprutade. Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra. Låg där hela kvällen. Hela natten. Mestadels utan sömn. Det gick inte att somna. Jag som alltid somnar på 3 minuter?

Detta bidrog till att jag i dag fick gå iväg till skolan och skriva ig på ett matteprov. Nästintill säker på det. Mitt första matte C prov, som troligen också kommer att vara de lättaste utav dom alla eftersom att vi enligt Leif "repeterar B-kursen". I vilket fall kändes det inte bra någonstans. Och att miniräknaren DOG just DÅ av alla stunder på tre år måste ju betyda att jag inte skulle göra det.

Känner mig trött, sliten och hängig idag. Så kvällen för min del består av chill på hög nivå.
Glad att huvudet mår bättre idag i alla fall.

Hoppas ni har bättre dagar än jag.


Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Det där låter inget vidare hjärtat ! ;/ Men tror det beror på att du inte varit med mig på länge! Vi måste leka snart :) :)

2009-10-22 @ 21:39:14
URL: http://linajosefinberg.se
Postat av: emma

Hoppas du blir bättre vännen, lite lov kan nog hjälpa! :D

2009-10-22 @ 23:26:41
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: