21 september

Har ju inte varit så snabb på uppdatering den senaste tiden. Vet själv inte vad det beror på. Men min blogg är ju till för mig och det innebär även att JAG skriver när JAG har LUST och TID. Det är viktigt för mig. Jag har haft mycket kul med att lära känna min dator och har köpt otroliga program! Jag funderar på att göra en egen hemsida istället för en blogg. Det har jag ett program som gör det enkelt att fixa. Det vore ett interessant projekt för min del. Jag gillar sådant!

Måndagen spenderades i Cloetta Center med Karolina. Pappa blev bjuden så vi fick hans biljetter. Det var kul att se premiären och jag kan aldrig sluta rysa när jag hör den höga musiken dåna i öronen samt se när hockeyspelarna åker in på isen. Det är något speciellt med just det. Det är stämning. Det är en bra känsla.

Något som jag däremot inte gillar är när publiken TROR att dom kan PÅVERKA domarna och resultaten genom att SKRIKA, VISSLA, ROPA och allt det som tillhör. Visst att man skriker till nån gång sådär när det går fel, det är liksom det som gör det roligt att se på hockey i verkligheten till skillnad från på tvn. Men när folk runt omkring sitter och gapar för varenda grej och tror att de där nere ska höra de ord man säger. Till slut gick det inte för mig och jag skrek allt vad jag hade "DET RÄCKER FÖR I HELVETE". Och nej, det var inte sådär tyst som ihop om att ingen skulle höra, utan jag skrek verkligen allt vad jag hade. Visst, folk vred på huvudet och kollade.. även Karolina faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: