22 september, din dag hjärtat.

Dagen började inte speciellt bra med att missa två bussar. Kom i alla fall till skolan i någorlunda tid. Lagom blöt av regnet till skolfoto och sådär. Passade ju perfekt med regn och blåst just denna dag. Kan hända att mitt hår flyger åt alla håll på skolfotot, men visst vore det lite roligt att se ut som pippi.

Denna dag ägnade jag även mycket tankar till just Lina Gamsäter som fyllde hela 17 år. Lite skönt att gå från 16 till 17 kanske, men inte så speciellt kan man tycka. Jag, Victor, Lina, Julia och Olivia tog oss en sväng förbi henne på kvällen och grattade. Med oss hade vi en flaska med massor utav lappar som hon fick dra och få det som stod som födelsedagspresent.

Resten av kvällen spenderades med mitt hjärta. Han är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: