ännu en gång, inom loppet av väldigt kort tid!

Fredagskvällen tillbringades med mina kära vänner i klassen, Marina, Emma och Karolina. Vi hade tidigare bestämt oss för att ha en Håkan kväll. Vilket vi hade tänkt skulle leda till att vi lärde oss hans låtar inför konserten nästa fredag. Men det blev inte riktigt som väntat. Visst lyssnade vi på honom, men mycket klokare tror jag faktiskt inte att jag blev. I vilket fall blev det en väldigt mysig kväll. Och Victor kom senare på natten och hämtade upp mig hos Marina. Så promenerade vi hem till hjulsbro. Och imorse när jag vaknade var jag sjukare än vad min hals hade visat kvällen innan. Resten av dagen har bara gått utför i och med att jag blivit mer och mer täppt, halsen gör så ont att jag mår illa, har ingen apptit, och min hosta är återigen tillbaka. Hurra för mig! Hurra för svininfluensan! Och Hurra för sex dagar kvar tills jag är 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: