bra gjort där!

Under gårdagen var det mycket som skulle göras, och för att undvika stressen så undvek jag även datorn. Sköt med sådana dagar ibland också. Egentligen ägnar man allt för mycket tid åt självaste datorn. Fast om man tycker om den, varför inte?

Sitter just nu på pappas jobb (var hurtig och åkte från VC imorse vid halv 8 tillsammans med honom trots att jag började 09.20) och har läst igenom Naturkunskapen som tydligen är något förhör på imorgon. Vilket var kanon eftersom att jag vet att jag inte kommer att göra det hemma. Tänker även på farfar och farmor som just nu är på väg till Turkiet med en massa vänner. Jag är något avundsjuk, men hoppas att ni får fantastiska veckor!

Nu ska jag möta upp min Karolina och gå till skolan och försöka förstå mig på talen i matte C..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: