18, 19 september

Det är helt otroligt vilken fantastisk födelsedagshelg jag fick. Fredagen började med att min älskling lagade mat till mig och bjöd på en mys kväll. Fick även en super fin tröja som jag gått och förälskat mig i. Tummen upp.

När jag sedan vaknade upp nästa dag, av en sjungande familj som kom in med tända ljus blev jag glad. Klart det inte var den där pirriga känslan som det var för många år sen, men jag blev ändå glad. Det var en skön känsla. Jag gillar det.  Dagen fortsatte i sin tur med släkt och de där mysiga som tillhör.

Runt sju ringde Pontus och Marina och sa åt mig att gå ut eftersom att de var utanför mig. Jag påstod att jag verkligen inte var redo att komma ut eftersom det var planerat att jag inte skulle vara hos Karolina förens klockan 8. Efter några samtal tvingades jag ut. Och där stod flera bilar. Jag fick sätta mig i Lotusen för två, med ögonbindel och mössa för att absolut inte kunna tjuvkika. Vi körde i en evighet tills jag kände att snart kommer det där illamåendet komma, så snabbt som det kördes. Satt och gissa mig fram vart vi skulle, chansade på lambohov, till Emma. Men detta tog alldeles för lång stund. Så gav efter ett tag upp mina gissningar och började mer tro att vi skulle till Malmö som de påstods.

Det var först när jag hörde "du kan ta av dig ögonbindeln nu" som jag reagerade på att bilen hade stannat. Jag hade blivit nervös. Jag trodde jag skulle bli inledd någonstans. Men redan i bilen fick jag alltså ta av den. Och när jag gör det...

så ser jag en hel hög av alla fantastiska vänner man kan tänka sig stå där på garage uppfarten och LE.



Känslosam som jag är så börjar jag naturligtvis gråta. Tankar flyger omkring i huvudet. Hur kunde jag inte ana NÅGOT? Hur tusan är det möjligt? Jag som trodde att jag var en sån som läste andras tankar. Men icke. Hur kunde mina vänner vara samlade trots att de olika gängen inte kände varandra alls bra? Känslan som gick genom min kropp vid just detta tillfälle var helt fantastisk. Underbar. Otrolig. Och bäst.

Men överraskningarna tog inte slut här inte. För där inne hade de nämlígen dukat upp för mat! Vilket gjorde att jag kände en oerhörd lättnad i och med att jag inte hann äta riktigt ordentligt innan jag åkte.



De hade även varit gulliga och köpt presenter. Så som smycken, biobiljetter, blombukett, fantastiska lush produkter m.m.



Resten av kvällen bjöds på sång, dans, allsång och mycket gott skratt. Tårta och det bästa av allt, jag fick äran att kasta en tårta i JOELS ANSIKTE! Åh herregud vad kul att kunna stryka det från listan "måste göras".





TUSEN TACK för en otrolig helg!

finns en hel del fler bilder, men har tagit dessa från mina vänner lite snabbt. Så det får räcka. Jag hade själv inte med mig min kamera (hann ju inte) Ni får snoka er vidare! Jag ville bara ha denna text nerskriven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: