echinagard

Min kropp är utmattad och när jag blir anfådd av att gå i trappan passade det mig bäst att stanna hemma idag. Snusse väckte mig vid sju imorse, troligen för att tala om för mig att jag bör ringa sjukanmälan och anmäla mig. Tack för det, hoppas bara dom hörde vad jag sa med min äckliga röst. Men den börjar bli lite bättre nu i alla fall.

Dricker för övrigt 100 droppar "Echinagard" i timmen (istället för ynka 20) för att höja mitt immunförsvar med 100%. Det smakar skit. Men det tyder säker bara på att det är bra för kroppen.



Hatar känslan av att det finns så mycket jag borde göra just nu när jag inte har något att göra och känner mig uttråkad, men inte kraft nog.

Men nu, 14:15 dags för min medicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: