från kylan in i värmen

Kan inte bestämma mig för om jag har saknat att blogga eller inte. Har grubblat mycket över om jag ska starta en blogg för bara mig själv, för att läsa och kunna skriva MER personligt än nu.  Jag skriver trots allt för MIN EGEN skull.

Tror hela mitt bloggande drogs ned genom att jag helt enkelt slutat sitta så mycket vid datorn. Haft mycket roligt och ibland även stressigt när skolan har dragit igång. Och nej, då menar jag inte plugg (TACK OCH LOV, DETTA ÄR UNDERBART), utan att man ungefär hinner hem och vända om dagarna då det varit nollning. Vilket förövrigt har varit förvånansvärt roligt!

Annars är mycket som vanligt, har haft extra mycket tid för mina vänner nu. Jag tycker ändå det känns ganska skönt att komma in i vardagen med skola och så. Har blivit för mycket slappande för mig på sommarlovet. Har inte tränat på över tre månader, vilket inte känns det minsta bra. Tänkte börja köra när skolan började, men som alla andra så blev jag såklart sjuk. Nu börjar det bli bra. Förrutom att det är någon lustig bakterie i kroppen som får en att känna svag, trött och svimfärdig hela tiden. Men det ska nog bli bra, och nästa vecka drar jag oavsett igång med träningen. MYCKET PASS, och träning ska det bli. Kanske gör det att jag mår bra?

För er som ska liksom jag tillbringa torsdag den 10 december i Cloetta Center med LARS WINNERBÄCK.
Plugga på text! Fantastiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: