helt underbart

Ikväll har lite släkt haft vägarna förbi här hemma för att fira mig och Jacob lite efter sissådär. Ville så gärna vänta med att fira till farfar och farmor var hemma, så så fick det bli. Det blev en trevlig kväll med nära och kära, mat och mys. TUMMEN UPP för min dag och kväll.
Jag har använt dessa produkter tillräckligt länge nu för att uttrycka mig,
trots att jag velat göra det ända sedan första dag. Åh gud, vad jag älskar
dom!
Sminkborttagning och tillhörande brukar vara något som man kan tänka
sig spara pengar på, men nej, det är inte värt det. Jag skulle inte ångra en
sekund även om jag hade betalat det själv. För jag ska använda dessa produkter
i fortsättningen, jämt! Längtar hem varje dag för att ta bort sminket, och nej,
det vore ju inte fy skam för er som inte orkar ta bort de någon kväll hit och dit.
med andra ord.. JAG REKOMMENDERAR! :-)

Kommentarer
Postat av: natalie

jag har använt ME sedan jag föddes typ, hur bra som helst! :)

2009-10-09 @ 11:57:45
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: