hotellfrukost på scandic

Igår beslutade jag mig för att skippa sovmorgonen till klockan 09.50 och istället gå och äta frukost på Scandic hotell med Karolina. Och GUD vad värt det var. Gick upp senare än vanligt, satt på bussen när magen vände sig ut och in av hunger, kom ner dit och fick lov att VRÄKA. Att äta hur mycket du ville. Och dessutom var allt väldigt gott. Bara detta gjorde dagen fantastisk.
Klockan 08.45 hade vi dragit upp resten av medlemmarna i meny magazine UF och bestämt möte på stan för planering. Vi satte oss och lät de andra äta frukost samtidigt som vi fick en hel del gjort faktiskt. 10.00 var det möte för oss + rådgivare (pappa), även där hann vi med en del. Dagen fortsatte i sitt tempo som vanligt och min eftermiddag har inte ägnats åt mycket mer än just plugg.
Har på tal om plugg aldrig känt mig så osäker och oförberedd inför något prov någonsin tror jag. Man brukar ju liksom alltid ha någon aning? Något man kan gissa sig fram till eller försöka på ett eller annat sätt. I internationell är detta rent ut sagt, omöjligt. Jag får stå ut med det helt enkelt. Min hjärna är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: