inte värt

Förövrigt fick vi här om dagen för oss att åka till Ikano och äta lunch när skolan bjöd på äcklig mat. Den där korven och potatismoset som vi allt för ofta får börjar bli väldigt tröttsamt nu. Medan de övriga sex åt tacobufén så valde jag och Karolina att ta oss an kinamaten en trappa ner. Vi båda älskar det. Vi började äta och tittade efter några tuggor väldigt konstigt på varandra. Vad smakade detta? Det här var inte som NÅGON annan china mat jag har ätit, och tro mig, jag har ätit det väldigt många gånger och på väldigt många olika ställen eftersom att det är just min favorit mat.

Det smakade rent ut sagt förjävligt. Så illa att jag frågade de två kvinnorna brevid mig om jag fick låna en penna för att skriva en lapp. Och visst, det gick galant.

Jag skrev: "Bara så att ni vet så smakade den här maten INTE bra :("
La lappen på tallriken och sedan reste vi oss och gick därifrån.

Oh fy tusan vad jag ångrar att det inte bara kom nån personal och gick förbi. Jag ville ju gärna inte tränga mig IN i deras kök för att se vad dom håller på med. Nej tack, aldrig mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: