myskväll!

På lördag får jag min nya fantastiska MAC, vilket ioförsig kan bidra till att fortsätta blogga på de sättet jag gör. Eftersom att jag då kommer ha en bärbar (kan uppdatera när som och ha mina bilder på ett och samma ställe). Jobbigt när man har skilda föräldrar och bilder på olika datorer ni vet! Jag LÄNGTAR så innerligt.

En annan låt som verkligen satte sig igår när jag såg FINALEN av the bachelorette var Natasha Bedingfield - Soulmate Helt Fantastisk låt! Speciellt vid det ögonblicket och de programmet.

Nej nu ska jag ta tag i kvällen. Ta ett skönt bad med MASSOR av skum. Ta fram min nya symaskin (tusen tack farmor). Sy in ett par byxor som är mina, som övning så jag inte gör fel när det är mina vänners jag ska ta tag i snart. Jag önskar er en mysig kväll i regnet! När man är inne har man trots allt inget emot regn, då är det rätt mysigt! Visst?

Kommentarer
Postat av: Julia

mac datorn nu, vadhärligt! Jag lämnar gärna in mina jeans för att sy in ;) så kan jag bjuda på fika! :)

2009-09-03 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: