roast på berns

Jacob och jag har precis sett på seriestarten för "roast på berns" på kanal 5. RIKTIGT(!) kul måste jag verkligen säga. Ett gott skratt som avslut på kvällen är ju inte helt fel faktiskt. Börjar inte förens vid 10 imorgon, så kanske hinner jag till och med bli utvilad inatt. Vore skönt. Ny dag, nya möjligheter för er som kanske inte haft en bra dag.
Tyvärr är det verkligen urtrist med inlägg utan bilder. Både tråkigare och uppdatera och läsa. Men har varken en enda bild eller låt på den här datorn. Så det kommer med tiden helt enkelt. Inte riktigt bestämt mig på vilket sätt jag ska förvara mina bilder. En extern hårddisk vore kanske det bästa alternativet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: