att jag älskar

Gårkvällen spenderades i Karolinas lägenhet med mycket tjejsnack! Vi som inte är arton ÄN får väl göra det bästa av situationen och mysa med varandra medan alla andra är ute på krogen! Men vår tid kommer ju faktiskt också, ingenting som oroar mig över jag ska vara ärlig. Jag har trots allt bara några veckor kvar som omyndig.

Idag var jag uppe tidigit, och har redan hunnit med att gå en sväng på stan med mamma och Elias.
Blev lite inhandlat. Har börjat vårda mitt hår och vara snäll mot det. Det får många fina grejer.

Hade planer på att åka till Norrköping och hämta min (troligen älskade) Mac dator idag, men planerna ändrades så det får nog se till och bli imorgon istället.


Saknar sommar, värme och vatten.
Saknar veckan med mina bästa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: