elvan mot tallboda!

NU har jag äntligen fått min eftertraktade MAC. Lär bli en uppesittar kväll för mig inatt eftersom att jag är fullt igång med att försöka förstå mig på den! Sakta men säkert går det framåt i alla fall. Har lyckats få igång internet, installera MSN, och SPOTIFY. Tänk vad tråkigt det vore om det nu var en PC jag hade fått? Ingen utmaning!
Träningen gick för övrigt bra, och det var fruktansvärt jobbigt. Det är ju så det ska vara! Men ändå inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara efter tre månader. Något som var desto jobbigare var när vi efter ca tjugo minuters väntan på bussen satte oss på fel buss! Mot Tallboda. Hur tusan gick det till? Antar att det är bäst att kolla på bussen och inte luras av människor som brukar åka på ens egna buss. Men vi kom hem i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha för klantigt av oss eller hm dig? du gick på först ;)

2009-09-07 @ 01:07:03
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: sanne

en likadan som mig furret! :) dom är kluriga men bra

2009-09-08 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: