kvar i Bangkok

Eftersom att jag nu fått besked om tidigast hemresa söndag och senast 17 maj så kanske ni vill veta vad jag gör om dagarna och hur livet ser ut här nere. Säg inte att jag har tur som får stanna här för det har jag inte. Kommer aldrig klara av skolan och framför allt inte balen. Sjuk oro inom mig som snart kommer ta över.
Jag kan inte säga att jag lever ett dåligt liv här nere. Hade jag tagit studenten och inte hade något att komma hem till så hade jag stormtrivts. Men nu är det så mycket som tar emot så det är svårt att göra det.
Och om ni glömt hur jag ser ut så..
Blir en Thai om jag inte får komma hem snart. Blir svart, gråter så jag får små ögon, äter nudlar och stark mat!!

Kommentarer
Postat av: sanne

bli inte för brun, kan inte gå bredvid dig då :(

2010-04-21 @ 22:29:45
URL: http://sanneg.blogg.se/
Postat av: Peder

Hoppas du kommer hem snart så jag inte får en ny dotter som kommer hem, som jag inte känner igen.-

2010-04-22 @ 11:47:25
Postat av: Bella

Vad härligt du verkar ha det :) skönt om dig!! kram

2010-04-25 @ 19:13:50
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: