I'M IN BKK BITCH!

Ni kan vara lugna. Vi är framme nu. Flugit jumbo jet med mellanlandning i Munhen och vi lever och har klarat oss alldeles utmärkt. Det här med att resa är inga svårigheter!
Fick glida lite med resten av männen på buisness- class på första flygplanet. Det andra var långt ifrån så lyxigt, hade ingen möjlighet att se film.. det sög lite. MEN vad gör det?? Nu är vi framme. Vi missade inte påskafton helt och hållet för här hade familjen Rosander gjort så att vi skulle känna oss som hemma med påskägg.
Åt mängder med olika exotiska frukter som vi längtat efter innan vi hoppade i poolen och njöt några timmar.
Gick ut och åt middag på cabbages & condoms där vi fick super god thaimat. Namnet på restaurangen säger det mesta. ALLT är inrett i kondomer för att stödja HIV/AIDS som sprids runt om i världen. En viss summa av pengarna de får in går till forskning för att stoppa detta. Funderar på att göra samma grej i Sverige.. Sjukt populärt här i alla fall.

"Let´s do it Tiger"
Avslutade kvällen med en timmas fotmassage av grymma thailändare. Lär göra det ett antal gånger till innan vi åker hem!! Nu lär jag sova gott, för nu är det dags för det här. Ny dag imorgon med nya äventyr!
GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter som du har det bra, lät väldigt skönt med fotmassage!

2010-04-04 @ 11:30:24
Postat av: Anonym

Härligt att allt gått bra o att ni har det kanon! inte alls avundsjuk är jag! njut lite åt mig med! ;) Pussen

2010-04-05 @ 14:07:15
URL: http://emmplutt.blogg.se/
Postat av: Karro

Roligt att följa dig här hemifrån Sverige, som faktsikt börjar tina upp från all snö, tro det eller ej. Av mig är du redan saknad men jag hoppas att du njuter till fullo av din semester :)

2010-04-06 @ 02:21:54
Postat av: Karin

Så fint! Philip är extremt avundsjuk på hur ni bor. Snälla, snälla ta med den där vita stegen hem :D

2010-04-08 @ 11:02:42
Postat av: Lovisa svarar:

Pappa: Ja det har vi. Hoppas ni mår bra. Love u <3



Emma: Ja det känns skönt! Du har det säkert bra hemma med lov och grejer också. Våren är verkligen på väg har jag hört ;) Pusss babe



Karro: Ja älskling. Jag har hört det, känns mycket skönt! Hoppas på riktig vår när jag kommer hem :) Hur har du det? Skönt med looooooov :D Miss you



Karin: Ja det rä riktigt fint faktiskt. Känner mig som en av Hollywoodfruarna ;) haha. Den skulle passa bra i ert nya place! Hälsa bror <3 Puss och kram på er!

2010-04-08 @ 16:38:47
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha! Vad bra, det ser väldigt fint ut! Hoppas ni har tur och kommer hem snart, din bror saknar dig massor och vill att du ska komma hem. Lovisa, även om du inte lyckas ta med stegen hem, så ta med solen för här snöar det..!

Ha det så bra det går!

Puss&kram

2010-04-23 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: