all because two people fell in love

Framme i Stoke igen efter en hel dags resande. Det var segt. Smart som jag var hade jag glömt ladda min iPod och inte hade jag varken musik eller film på datorn. Så har mest suttit och stirrat. Och sovit. Tycker det är avkopplande att flyga tror jag. Somnat innan vi lyft de två senaste flygturerna.
.
Har även lyckats glömma min plattång i Linköping. ÅH. Det är ju faktiskt det värsta jag kunde glömma efter dator och mobil. Men antagligen kommer det innebära något bra och mitt hår kommer älska mig. Fast så har ju Linda faktiskt en plattång. Redan lånat den. He he.
.
Har med mig världens sötaste fotobok till Linda och William (mina värdföräldrar). Eftersom dom troligen inte hinner läsa min blogg innan dom får den så kan jag lägga upp ett litet smakprov på framsidan i alla fall.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: