.

Dagarna springer ivag snabbare an nagonsin.
Och Elisa sager nagot nytt varje dag.
I dag sa hon sin andra mening i sitt liv, vad gor du? sot tjej alltsa.
Hon larde sig aven saga "hemma". Sa ja, nastan mer svenska an engelska just nu.

Imorgon ar det lucia. Och jag har fortfarande ingen julkansla.
Ska nog kopa lite julklappar snart sa jag kan kanna nagot.
Om 12 dagar ar jag i Linkoping.
Kanns ratt gott.
Fast jag trivs bra har ocksa.

Sondag. Linda lagger Elisa innan hon aker till jobbet och William kommer hem vid 11.
Jag ligger i soffan och tittar pa X-factor. Sjukt seg. Sovit alldeles for lite den har helgen.
Om de va nagot ni ville veta liksom.

Kommentarer
Postat av: JuliaR

BABE! ja jag vill veta allt, fortsätt uppdatera bloggen mycket :) kunde inte gå in på skype igår, min dator la liksom av.. snart är du hemma :D:D:D::D <3

2010-12-13 @ 11:31:54
Postat av: emma

wiiee snart är du i linkan :D nh på juldagen hoppas jag?!

2010-12-13 @ 14:55:17
URL: http://emmplutt.blogg.se/
Postat av: Lina Josefin Bäst

Måste varit två år sedan tror jag :) Söta vi var!



Och du, tänkte bara ifall du undrar varför jag inte har någon julklappsdelning till dig min kära, så är det för att jag inte hade tänkt köpa några julklappar alls men så fick jag en idé som jag bara var tvungen att genomföra! Du kommer förstå :) Men jag tänkte såhär, det är bättre att jag sparar mina pengar på dig och försöker samla ihop till en resa för att besöka dig? :) Jag känner att det är mer värt faktiskt ! Och kanske hittar jag något fint till dig på Aruba, vem vet? :)



God jul på dig i alla fall min älskade vän! Glad att jag har dig <3

2010-12-19 @ 12:44:57
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: