fredag

I garkvall var vi och kakade kina-buffe pa ett jatte mysigt stalle. Jag var sa matt att jag inte kunde rora mig flera timmar efterat. Galet. Sa, dackade sedan i soffan skont efter lite trolldegslek. Skon dag. Bara lite uppdatering sadar ni som bara vill veta vad jag gor, aven om det ar ointressant.

Vaknade till varldens finaste sms av min basta van i dag. Hon ar fin ar hon. Sa glad att du ar en sa stor del av mitt liv. Och jag ar sa ledsen att jag inte far traffa dig om tre veckor nar jag kommer hem. Det skulle jag behova. Fast.. Det maste ju betyda att du snabbare maste komma hit och halsa pa mig?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Absolut!

Jag LOVAR att jag kommer i januari eller februari :D:D

Vad ska jag annars jobba så mkt för om jag inte lever livet samtidigt liksom? :D



ÄLSKAR DIG BÄSTA! <3

2010-12-07 @ 22:44:22
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: