manchester

I gar var vi ivag hela dagen till Manchester. Var pa nagot stort shoppingcenter. Man skulle kunna bo dar. Det fanns ALLT. Tror till och med att det fanns hotell. Och sa mycket mat att du skulle kunna fa en mycket varierad kost. Fanns 250 affarer. 2 hela plan med restauranger. Spelhall, med radiostyrdabilar. Tankte genast pa var senaste vistelse till Liseberg da vi hade ett roligt aventyr med dessa bilar. I alla fall, det fanns allt. Och ocksa sa spenderade vi 6 timmar dar, och jag kopte.. inget. Men, fick oss aven en vistelse till IKEA. Lite svenskt. Skulle hitta glogg men dom hade ingen, hur kan dom inte ha det?! Elisa och jag sprang mest runt dar, aldrig sett henne skratta sa mycket. Sa sot. Sa sot. Dum som jag var tog jag inte med nagon kamera, annars hade ni fatt se pa fina bilder. Verkligen.

I dag ar det en ny dag och Elisa och jag har bakat bullar med hennes mormor. Mysigt. Iskallt ute. Glittrande snoflingor. Och jag ska nog ga in pa svt play och se pa arets julkalender. Maste ju ha nagot som ersatter mitt arliga greveholm. Har hort att det ar bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: