dans som på rosor

Åh, äntligen hemma efter en lång dag.

Har haft en jätte bra dag med humör på topp hela dagen. Kanske för att det bär av till Stockholm imorgon? Eller kanske bara för att min kropp bestämde sig för att vara väldigt glad idag. Ett stort plus dessutom att balträningen gick som på rosor! Första gången jag och Victor övade snurrar tillsammans. Men inga problem där inte. Det blir perfekt!

Nu bjuds det på mat här hemma efter ett varmt och skönt bad. Sen ska jag lägga mig och kolla på en film, för imorgon bär det av hemifrån redan vid 06.30. Kan bli jobbigt. Filmen igår förövrigt var hemsk. Och då menar jag verkligen hemsk. Satt och grät högt för mig själv. Se den om ni vill se något berörande.


Ha en fantastisk kväll och njut att helgen snart är här!



Sp3b ser fram emot en heldag tillsammans imorgon! Bild från skolavslutning 2008. Ser ut som om de flesta på något sätt har planerat att ha blått på sig. Det gör bilden extra vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: