ditt personliga






Att blogg.se alltid ska strula.. tog mig ca 20 minuter att få upp dessa fina bilder på mina nya tavlor! Älskar personligt, och att ha personliga bilder uppsatta i mitt rum som betyder någonting extra är fantastiskt för mig. Det sprider liksom glädje till mig på något sätt. Prova det om ni vill göra erat rum till just erat.

Sitter här och har precis smakat på den första semlan från Lasses för i år. Det är inte min första semla, för den åt jag hos Karolina igår men att den är just från Yngves är speciellt. De är kända här i Linköping. Och tro mig, det är nog något speciellt. För jag klarade att mosa i mig hela! Och det är inte så typiskt mig faktiskt. He he. GOOD!

Har införskaffat mig en kalender i dag. Kände mig stressad över att gå och ha en almanacka i huvudet och gå och hoppas på att alla andra har koll. Nu har jag det själv. Och nu kan jag även hålla koll på mitt privat liv med balträningar och allt sånt där. Det känns inte riktigt jag, men det känns bra. Jag behövde en!

Ska nu ta mig ett skönt bad och sedan hoppas på att världens bästa Lina kommer förbi och hälsar lite på mig. Skönt avslut på en bra dag. Min dag har varit underbar ända sen jag fick reda på att jag klarade matte provet. Hipp Hipp Hura för mig! Känns helt sjukt bra. Ett stort plus på dagen också eftersom jag fick mig en mysig fika med Linnea efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: