Du är livet, lusten & kärleken

Har en skön start på en skön dag här hemma. Tagit ett bad och sitter nu, lite halvfrusen med varmt te och massa tända ljus. Känner att lugnet har välkommnat mig idag! Har tyvärr lite plugg att sätta igång med idag så jag slipper göra allt till helgen. Det brukar vara min grej, att göra allt sådär i slutet. Men jag gillar det inte, så ska ändra på det!


Hoppas ni har en skön dag och njuter ledigheten, ni som är lediga förstås. Ni andra kan njuta dagen på annat sätt. Ta vara på den i alla fall!

Kommentarer
Postat av: frida

Ja köpte faktiskt en hel del:) bassa bas plagg som jag aldrig annars köper. Tråkigt men det behövs

2010-02-24 @ 15:14:49
URL: http://friidaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: