lördag

Och så äntligen(?) har min sjuka brytit ut. Förkyldning och hosta kom redan igår, bara sådär. Och imorse när jag vaknade var det ännu värre än dagen innan, som alltid va. Men inget att gnälla över, jag ville ju trots allt att de skulle bryta ut så jag kunde bli frisk efter det såklart!

Här hemma har plugg, bak och mys med hunden pågått hela dagen. Har skrivit på min psykologiuppsats som jag tänkte ha som mål att få någorlunda klar idag. Har bakat någonting gott (inte smakat men jag antar) med choklad. Har gjort ett nytt trick med hunden då kan ska försöka vinka. Nej, det var inte svårt. Eller så är han bara duktig. Eller så är jag bra lärare.

Blev våfflor till lunch idag;



Någon liten kille är nyfiken på allt man gör;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: