massage

Efter en mycket kort och konstig dag i skolan var det dags för sista massage lektionen, sista iv;t någonsin! Så otroligt skönt, mitt tredje år fortsätter med sovmorgon till 12 på måndagar och sluta redan vid 1 på fredagar. Fick oss en skön 30 minuters massage, betygutdelning (gick toppen för oss liksom alla andra praktiska saker.. jag har verkligen valt en linje som passar mig förövrigt) och fika! Bra avslut.


Lina och jag tillbringade en stund på stan innan vi slog oss ned på Espresso House för en mysig fika och mycket prat. Så blir det när man inte setts på en hel vecka. Nu är jag hemma, ska äta lite och sedan får jag se vart kvällen leder.


söt tjej lik en lerklump!

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Hahah, fy fan vilken bild! Visste inte att jag var såhär söt :)



Tack för idag för övrigt! Min pärla äru <3

2010-02-20 @ 02:25:03
URL: http://LinaJosefinBerg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: