one tree hill

Efter en kall promenad igårkväll var och jag Frida helt nerkylda. Vi kröp ner med täcke och massa godsaker i varsin soffa och chillade till One Tree Hill. Blev en mycket lugn och skön kväll med andra ord, sånt som lovet ska erbjuda. Dessutom har jag blivit helt besatt av dessa avsnitt. Jag vill bara se mer och mer hela tiden.

Ända sen vi vaknade har vi suttit och längtat oss bort till Thailand. Tänk om vi vore där nu så vi kunde slippa de här vädret. Jag vill helst stanna inne dag ut och dag in när jag knappt klarar av att gå ut utan att klaga. Men, nu är det bara fem veckor kvar... inte en evighet trots allt.

Ska ännu en gång försöka ta tag i mitt plugg. Jag lyckades inte så bra igår. Lyckades inte alls med andra ord. Ger det en ny chans idag och belönar mig själv med ett one tree hill avsnitt för varje halv sida jag skriver. Det låter väl bra? Japp, vi kör på det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: