out of reach

Sitter hemma hos Karolina för tillfället. Har varit uppe ett tag. Ätit och pluggat lite. Hon ska nu lämna mig här hemma ensam ett tag. Och jag ska sätta mig och läsa lite i min roliga bok!

Vi fick oss en mysig kväll igår. Åkte ut till malmslätt en sväng efter fikan och umgicks med lite härligt folk. Skönt att ha en sådan dag mitt i veckan, det får veckan att gå så mycket snabbare. Idag är det redan tisdag, inte bara vilken tisdag som helst utan fettisdagen! Du kan äta flera semlor utan dåligt samvete du som nu får det när du äter. Jag har redan ätit några stycken under loppet av en vecka.

Låten som spelas just nu. Karro satte på den, någon som påminner om förr. Lyssnade på när man var liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: