skön kväll

I går blev det ingen tid alls för mig vid datorn. Skönt det kanske. Man behöver vara utan den ibland också. Slutade sent, kom hem från skolan och lagade mat snabbt som aldrig någonsin förr. Marina kom och gjorde mig och Jacob sällskap. Sen åkte vi till Ikano en stund hon och jag.
Hoppade av vid Lina på hemvägen där även Gamsäter trillade in sen. Vi gjorde goda våfflor och pluggade matte. Hade världens mysigaste kväll. Och hemma hos Lina ligger lugnet så skönt, och så blir jag alltid behandlad som på hotell.
Somnade sedan sött alla tre sent nog för en viss Gamsäter. Upp och hoppa tidigt för att fira Hanne 18 år! WIE
Tårta innan skolan!

Kommentarer
Postat av: hannnnne

tack så mycket för besöket på min födelsedag. :D blev jätteglad över att se att så många kom & ville gratta mig! (fastän jag mest sprang runt som en virrig kossa..) PUSS!

2010-02-05 @ 16:42:02
Postat av: Lovisa svarar:

Det var du värd snygging! Hoppas du fick dig en riktigt bra dag sen. Ser fram emot på lördag. PUSS!

2010-02-09 @ 20:22:05
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: