18 års fest

Har ingen känsla av att det är lördag idag. Men det är skönt att vara ledig och bara sitta här. Det är skönt att ta det lugnt. Skönt att gå omkring i mjukiskläder hela morgonen. Skönt att tagga till i mjukiskläder till

några av mina bästa vänners 18 års fest ikväll!

Blir fint. Alla ska vara uppklädda. Kostym för killarna och klänning för tjejerna. Jag känner mig aldrig fin i klänning, men ikväll ska jag ha det ändå! Middagen börjar 19.30 med ca 15 tjejer och var sin kavaljer. Kan bli att kameran åker med ikväll faktiskt. Det var länge sen han fick följa med, min älskade Nikon-kompis!


Lägger in en liten spotify lista här för dig som också vill tagga till!

tagga du




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: