finmiddag

Igår vankades det en välförbered middag hemma hos David. Efter två dagars fix var allt iordning gjort och förberett. Lättast och roligast blir att återge det i form av bilder. Det jag gillar mest. För min Nikon-kompis var ju faktiskt på plats.


Duknining i tema rosa som skulle matcha alla svartklädda gäster.. Mest för skojs skull. Jag gillar rosa.


Lottning om bordskavalje och kvällens kung och drottning, vilket skulle ge fördelar under resten av kvällen och dessutom gå i arv.


Förrätt, varmrätt och efterrätt stod på kvällens Meny. På bild, jag och David


Daniel med ett leende som sprider glädje


Fint bordspar Emma och Philip


En glad Jocke


Sanne som gör någonting konstigt på kvällens alla bilder. För det kommer du inte undan du!


Jag och Joel som vägrade le på bilden.


Studerar klocka från oldtimes UF?


Tror det här kan vara kvällens finaste bild!


Här har kronorna efter tävlingar gått i arv. På bild Sanne, Karolina och Glanz


Tack för en mycket trevlig måndagskväll kära vänner.

Kommentarer
Postat av: sanne

hahha någon snyggare än dessa fanns faktiskt. hahaha

2010-02-23 @ 19:19:30
Postat av: emma

mkt trevligt kväll! :) Du får gärna skicka bilderna till mig nån dag :D puss påre sötunge

2010-02-25 @ 00:41:15
URL: http://emmplutt.blogg.se/
Postat av: Lovisa svarar:

Sanne: Haha, kom och titta får du se vad som finns att erbjuda ;)



Emma: Absolut! Inte tusan visste jag att du fortfarande bloggade hjärtat mitt? Det kan jag absolut göra, men eftersom du har övergett msn så kanske det är bäst att du får dom på ett usb minne? ;) Puss, hoppas du njuter lovet!

2010-02-25 @ 15:04:54
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: