-

Är vaken. Är uppe. Sket i balträningen (inte för att jag inte orkade, utan för att det kändes ovärt att gå själv). Blev en sen natt igår igen. Fick äntligen uppleva vad "otten" var. Upptäckte att det var tio gånger fräschare än Linköpings alla ute-ställen. Dock stämde det även att det var mycket bråk där.


I dag är det en stor, och då menar jag verkligen stor plugg-dag för mig. Har mycket att göra eftersom att jag tidigare inte har börjat kolla på grejerna inför provet i morgon. Känns inte bra någonstans. MEN ska trots det njuta denna underbara söndag.

Kommentarer
Postat av: Julia

hej gumman! hoppas du haft en rolig helg! jag saknar ju dig också, nu får det vara nog med det känner jag! Har du mycket i skolan i veckan? <3

2010-01-24 @ 20:44:27
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa svarar:

Jag har haft en bra helg. Du också hoppas jag mitt hjärta! Jag har inte mycket plugg i veckan alls, hade mitt prov i dag. Kan ses när som. SÄG TILL <3

2010-01-25 @ 16:19:46
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: