dagens fina tal

Tänk för att jag har världens bästa vän.
Tänk för att jag får dela min vardag och all min tid med en fantastisk människa.
En människa som alltid har funnits och finns vid min sida.
Hos henne hör jag alltid hemma.
Där kan jag alltid känna mig trygg.
(har ju tidigare predikat om vad trygghet betyder i mina ögon)

Tänk för att du gett mig så mycket i mitt liv, så många minnen och så många känslor.
Så mycket glädje. Så mycket kärlek.

TACK.
TACK.
TACK för att DU är just DU Lina Josefin Berg.







I dag blev det ett annorlunda sett från de tidigare att säga en fin sak till en person. Det blev ingen kommentar till någon okänd människa i skolan, eller ett fint oväntat sms till någon fin vän. I dag är det den artonde dagen jag väljer att säga någonting fint till någon och verkligen mena det. I dag fastnade det här på bloggen.



Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Åh vad du är söt ibland Lollo!

Jag satt och grubblade lite men kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var, men nu blev jag glad på nytt igen! :)



Tusen hjärtan till dig <3

2010-01-26 @ 20:46:09
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: