heelg

Min morgon blev inte riktigt som jag planerade igår kväll. Vaknade otroligt pigg efter nästan tio timmars sömn efter 8 någongång. Fick inte långt efter det ett samtal från en saknad Marina som ville komma förbi istället för att stå i kylan och vänta på den försenade bussen. Och det kunde jag såklart inte tacka nej till! Blev morgonmys här hemma för vår del innan vi tog bussen in till stan och senare vidare till skolan.

På sista lektionen fick vi idag en sån där skön tiominuters powernap. Vi hade avslappning och jag tror verkligen inte att jag var ensam om att somna. Massage kan vara en rätt skön kurs ibland ändå. Trots att den alltid förstör mina fredagar med stress.

Nu taggas i alla fall utgång med mina tjejer! Ska börja fixa iordning mig och sedan åker vi till Emma för att tagga lite tillsammans! NJUT HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: