lhc - ssk

Ny Termin har börjat, också även den sista terminen för min del. Nytt år, nya tag och nya chanser.
Trots det positiva med att börja somnade jag med världens ångest sent inatt. Känner verkligen inte för skola just nu. Har väldigt svårt att komma igång och vänja mig vid det. Men första dagen är nu avklarad i alla fall!

Har tagit en lång fika med mina tjejer, speciellt väldigt lång för mig och Gamsäter. Det var skönt att bara sitta där, ödsla lite ensam-tid (som jag ogillar just nu) med en fin vän.

Kom precis upp till pappas jobb här. Vi ska gå och äta något innan hockeyn börjar. Om jag och Jacob bestämmer så blir det nog Kina eller Thai chansar jag på. Min kväll tillbringas alltså i Cloetta Center. Om jag åker och sover hos Lina ikväll får jag se sen. Annars ha en fantastisk kväll ni! Glöm inte njuta dagen.

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg:

Ville bara säga Godmorgon älskling :)

Lite synd att det inte blev att du sov över här, men hoppas du hade en trevlig/rolig/slapp kväll ändå! Hör av dig om du hinner ses på stan idag, lördag :) Jag ska ev. på handbollsmatch vid ett !

2010-01-09 @ 01:23:13
URL: http://LinaJosefinBerg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: