min helg

Jag är helt slut.
Alldeles för lite sömn denna helg.

Men vad gör det.
Det är värt.

Man ska väl njuta livet?
Ja, det tycker jag.

Fredagen bjöd på födelsedagsfirande av Jakob hemma hos David. Sen Pitchers. Blev en KUL kväll. Somande tillsammans med Marina och Karolina efter klockan 7 på lördagsmorgonen.

Upp och hoppa fyra timmar senare. Prata igenom kvällen. Och åka hem och fira Monica vid två. Dusch och sen laddad inför ännu en kväll! Provvalsfest med MUF. Också de KUL!

Och nu, söndag. Upp och hoppa före 8. Balträning 09.00. Jippie. Nej men det var kul. Det gick bra. Och jag tror jag somnar snart med en röst som säger: ett två tre, ett två tre. Höger fram ett två tre. Vänster fram ett två tre.









Lite bilder från i fredags. Har tagit bilderna från Emma Daging. Hoppas det är ok!
Ha en härlig söndag gott folk. Glöm inte bort att ni är betydelsefulla.

Kommentarer
Postat av: sanne

glada sanne med freaky ögon, mjoo...

tack för en fin helg älskade vän :D

2010-01-17 @ 20:55:21
Postat av: Lovisa svarar:

Sanne med de fina ögonen!!

Tack själv hjärtat <3

2010-01-18 @ 18:41:25
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: