min vecka

Har inte haft lust att uppdatera på ett tag. Brukar göra såhär ibland för att slippa intresserades läsare som bara läser om mitt liv "för att" just nu. Om man inte uppdaterar på ett tag så försvinner en del. Gillar mest att skriva för mig själv som jag tidigare sagt.

Även så är det så att jag vill inte dränka min blogg i tråkigheter, eftersom att det är ungefär vad som händer i mitt liv just nu. Från att ha det bäst - till att.. ae jag vet inte. Men tiden går och det förbättras förhoppningsvis.

Har ju missat lite här ett par dagar nu så drar en snabb update om vad jag har styrt med de senaste dagarna.

I lördags: Kollade handbollsmatch med mina tjejer. Rp vinner som alltid. Träffade Victor en stund. Och sen äntligen fick jag träffa min saknade Karolina efter tre sjuukt långa veckor. Det var paradiset. Åt god mat med hennes familj och sedan gick vi och fikade med en massa annat folk som också var väldigt sugna på att träffa denna unga dam! Somnade sedan sött med trött Karolina vid min sida. Jetlag verkar vara grejer det.

och så blev det söndag:
Om söndagar brukar bestå utav ångest, så var det här den värsta utav alla. Tur att jag hade min bästa vän som var med mig hela kvällen. Somna gott i hennes säng och sov min skönaste natt på länge!! Jag älskar dig Lina.

På Måndag: Blev det en vanlig skoldag. Åkte hem med Marina efter skolan och klockan tickade på som aldrig förr. Åt dagens mat klockan 22:00, kanon. Kollade sedan film med min kära broder.

Tisdag: Skola! Hem, fick feber för en dag. Tog det lugnt. Jätte lugnt. Och så får vi ju inte glömma att Jakob fyllde 19, grattis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: