NYÅR
















TUSEN TACK för ett riktigt gott nytt år. Ett oväntat men väldigt bra nyår!




Nytt år, och jag väljer att lägga alla mina bekymmer bakom mig och starta ett nytt år. Ett nytt fräscht år som börjar bekymmelsefritt. Känns bra faktiskt. Framförallt tack vare alla mina fantastiska vänner som är världens underbaraste.


Tolvslaget med världens bästa tjej!

Jag har bestämt mig för att bara ha några nyårslöften år 2010. Jag har inga förväntningar och inte heller några krav på det här året. Det ända jag vill är att:

Kunna planera min tid bättre. Kunna utnyttja tiden på ett bättre sätt. Inte bara säga att jag ska hem och plugga och sätta mig vid datorn och skjuta upp det tills sent på kvällen. Ju effektivare jag är när det gäller skolan, desto mer tid får jag med mina vänner!!

och..

så har jag bestämt mig för att säga något fint till någon varje dag. Det kan vara en komplimang eller så kan det till exempel vara att jag säger hur mycket jag uppskattar att just DU finns i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: